Szállítás
SZÁLLÍTÁS AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN BELÜL!
Az oldalon található termékeket az általad megadott szállítási módon (házhozszállítással vagy csomagautomatába), a megrendeléstől számított 2-4 munkanap alatt kiszállítjuk.
A logisztikai partnereink esetleges késedelmes szállításáért felelősséget sajnos nem tudunk vállalni. A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között.
Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol a futárunk biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat, ha 9:00 és 17:00 óra között meglátogat. Amennyiben utánvétes fizetést választasz és nem te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor arról is gondoskodj, hogy rendelkezésedre álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg vagy bankkártya.
Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb.). Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérlek hívd a szerződött logisztikai partnerünk ügyfélszolgálati telefonszámát (FOXPOST 06-1-999-0369), ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.
A csomagodat továbbá a Foxpost csomagkövetés oldalakon tudod nyomon követni ugyanígy a visszaigazoló levélben kapott nyomonkövetési kód segítségével.
A megrendelt termék összekészítése és becsomagolása a debreceni raktárunkban történik (nem átvételi pont), a csomagolást követően pedig továbbítjuk az általad kiválasztott futárszolgálatnak (Foxpost).
Készpénzes és bankkártyás fizetés a futárnál (utánvétes fizetés)
Rendelésed ellenértékét a kiszállítást végző Foxpost futárnak fizeted ki. A futárnál van lehetőséged készpénzzel és bankkártyával is fizetni. A fizetéskor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
Gyakran feltett kérdések | Szállítás
Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?
Az oldalon található termékeket az általad megadott szállítási módon (házhozszállítással vagy csomagautomatába), a megrendeléstől számított 2-4 munkanap alatt kiszállítjuk.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
- Foxpost csomagautomatába 1.490 Ft
- Foxpost házhozszállítás 2.690 Ft
- MPL házhozszállítás 1.990 Ft
- További költségek a szállítási díjon felül: Postára szállítási díj (Logisztikai díj): 1.990.-Ft
- A szállítási módhoz tartozó szállítási határidő: 30 nap a megrendelés leadásától számítva!
- MPL házhozszállítás választása esetében banki előre utalással kifizetett rendeléseket áll módunkban teljesíteni!
Hétvégi kiszállítás van?
Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot.
Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?
Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphasd meg a csomagodat ahogyan kérted. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum ér, kérlek jelezd felénk és mi kivizsgáljuk!
Kapok értesítést a kiszállításról?
Természetesen igen, minden esetben a szállító partnerünk fog értesíteni a csomagod kézbesítéséről.
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesít a szállító partnerünk. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fognak küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak az általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.
Mennyi időm van átvenni a csomagom az automatából?
4 naptári napig őrizik a csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napok nem számítanak bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Más is átveheti a csomagom?
Igen, természetesen. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Utána nincs lehetőséged a csomagodat átvenni.
Ha letelt a 4 nap, de nem tudtam átvenni a csomagom, akkor mit történik?
A futár visszahozza nekünk a csomagot. Amennyiben másodjára kell kiküldenünk, úgy kénytelenek leszünk szállítási költséget felszámolni a sikertelen kézbesítés miatt.
Nyomon követhetem a csomagom útját?
Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal tudod a legegyszerűbben nyomon követni. Itt: https://foxpost.hu/csomagkovetes
Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?
Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni.
Kérdésed van? Írj nekünk! | info@18cards.hu
Ha nem találtad meg a kérdésedre a választ, vedd fel velünk a kapcsolatot! Ügyfélszolgálatunkon Suna Móni örömmel segít, 48 órán belül válaszol az üzenetedre.