Kérdésed van? Írj nekünk! | info@18cards.hu

Kérdésed van? Írj nekünk! | info@18cards.hu

GYIK

KÉRDÉSED VAN? SEGÍTÜNK!

Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket.

1. VÁSÁRLÁS

Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?

Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni.

Az akcióitok, kedvezményeitek összevonhatók?

Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kedvezmény érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a feltüntetett időszakra érvényes. A kedvezmény készpénzre nem váltható.

Egy vásárlásnál több kupont is felhasználhatok?

Rendelésenként egy kupont tudsz felhasználni. A kuponok értéke nem összevonható.

Mennyiségi kedvezményhez felhasználhatom a kuponomat?

Mennyiségi kedvezmény nem összevonható a kuponokkal. 

 

2. SZÁLLÍTÁS

Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?

Az oldalon található termékeket az általad megadott szállítási módon (házhozszállítással vagy csomagautomatába), a megrendeléstől számított maximum 5 napon belül kiszállítjuk.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • Foxpost csomagautomatába 1.490 Ft
  • Foxpost házhozszállítás 2.690 Ft
  • MPL csomagautomata 2.990 Ft
  • MPL házhozszállítás 3.990 Ft

Hétvégi kiszállítás van?

Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot.

Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?

Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphasd meg a csomagodat ahogyan kérted. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum ér, kérlek jelezd felénk és mi kivizsgáljuk!

Kapok értesítést a kiszállításról?

Természetesen igen, minden esetben a szállító partnerünk fog értesíteni a csomagod kézbesítéséről.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesít a szállító partnerünk. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fognak küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak az általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

Mennyi időm van átvenni a csomagom az automatából?

4 naptári napig őrizik a csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napok nem számítanak bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Más is átveheti a csomagom?

Igen, természetesen. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Utána nincs lehetőséged a csomagodat átvenni.

Ha letelt a 4 nap, de nem tudtam átvenni a csomagom, akkor mit történik?

A futár visszahozza nekünk a csomagot. Amennyiben másodjára kell kiküldenünk, úgy kénytelenek leszünk szállítási költséget felszámolni a sikertelen kézbesítés miatt.

Nyomon követhetem a csomagom útját?

Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal tudod a legegyszerűbben nyomon követni. Itt: https://foxpost.hu/csomagkovetes

3. GARANCIA

Vállaltok pénzvisszafizetési garanciát, ha a termékkel nem lennék elégedett?

Igen, az 18Cards webáruházban lévő összes termékre 14 napos pénzvisszafizetési, illetve cseregaranciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lennél elégedett a termékkel, küldj egy e-mailt a info@18cards.hu e-mail címre.



KÉRDEZZ TŐLÜNK!

Ha nem találtad meg a kérdésedre a választ, akkor írj nekünk és mi 24 órán belül válaszolunk Neked!

Adatkezelés