GYIK
KÉRDÉSED VAN? SEGÍTÜNK!
Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket.
1. VÁSÁRLÁS
Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?
Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Az utánvét összegét automatáknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni.
Az akcióitok, kedvezményeitek összevonhatók?
Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kedvezmény érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a feltüntetett időszakra érvényes. A kedvezmény készpénzre nem váltható.
Egy vásárlásnál több kupont is felhasználhatok?
Rendelésenként egy kupont tudsz felhasználni. A kuponok értéke nem összevonható.
Mennyiségi kedvezményhez felhasználhatom a kuponomat?
Mennyiségi kedvezmény nem összevonható a kuponokkal.
2. SZÁLLÍTÁS
Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?
Az oldalon található termékeket az általad megadott szállítási módon (házhozszállítással vagy csomagautomatába), a megrendeléstől számított maximum 5 napon belül kiszállítjuk.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
- Foxpost csomagautomatába 1.490 Ft
- Foxpost házhozszállítás 2.690 Ft
- MPL csomagautomata 2.990 Ft
- MPL házhozszállítás 3.990 Ft
Hétvégi kiszállítás van?
Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot.
Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?
Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphasd meg a csomagodat ahogyan kérted. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum ér, kérlek jelezd felénk és mi kivizsgáljuk!
Kapok értesítést a kiszállításról?
Természetesen igen, minden esetben a szállító partnerünk fog értesíteni a csomagod kézbesítéséről.
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesít a szállító partnerünk. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fognak küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak az általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldenek a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon.
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszállítási kísérlet közül egyet felhasználtál.
Mennyi időm van átvenni a csomagom az automatából?
4 naptári napig őrizik a csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napok nem számítanak bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Más is átveheti a csomagom?
Igen, természetesen. A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Utána nincs lehetőséged a csomagodat átvenni.
Ha letelt a 4 nap, de nem tudtam átvenni a csomagom, akkor mit történik?
A futár visszahozza nekünk a csomagot. Amennyiben másodjára kell kiküldenünk, úgy kénytelenek leszünk szállítási költséget felszámolni a sikertelen kézbesítés miatt.
Nyomon követhetem a csomagom útját?
Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal tudod a legegyszerűbben nyomon követni. Itt: https://foxpost.hu/csomagkovetes
3. GARANCIA
Vállaltok pénzvisszafizetési garanciát, ha a termékkel nem lennék elégedett?
Igen, az 18Cards webáruházban lévő összes termékre 14 napos pénzvisszafizetési, illetve cseregaranciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lennél elégedett a termékkel, küldj egy e-mailt a info@18cards.hu e-mail címre.
KÉRDEZZ TŐLÜNK!
Ha nem találtad meg a kérdésedre a választ, akkor írj nekünk és mi 24 órán belül válaszolunk Neked!